Slik lager du mine proteinrike havrerundstykke med chiafrø!

God mandag!

Idag har eg fått laga en oppskrift som er ein favoritt hos både meg og dåkke: proteinrike havrerundstykker med chiafrø♥ Dei beste, saftigaste og enklaste rundstykka etter mi meining! Du lager dei på berre 20-25 minutt fra start til slutt, dei holde seg saftige i fleire dager og kan fint frysast 🙂

Oppskrift blei først delt her

Oppskrifta består av heilt vanlige ingredienser, og kanskje du faktisk har dei alle heime? 

Du trenger, 6 stk (lag gjerne dobbel oppskrift!)
♦ 200 g cottage cheese
♦ 50 g kesam (rømme/creme fraiche/naturell yoghurt kan og brukast)
♦ 2 egg
♦ 1 god ts bakepulver
♦ 2 ss chiafrø (evt 50 g ekstra havregryn)
♦ 1/2 ts salt
♦ 100 g havregryn
♦ 100 g havremjøl

Framgangsmåte:

  1. Ha cottage cheese, kesam og egg i en bolle. Kjør glatt med stavmikser.
  2. Tilsett bakepulver, chiafrø, salt og havregryn. Rør godt og la det svelle i minst 15 minutt.
  3. Vend inn havremjølet til slutt. Bruk en stiv slikkepott eller ei hand. Det skal bli ein kompakt, tjukk masse. 
  4. Form til 6 rundstykke med våte hender, dryss gjerne over litt ekstra havregryn og chiafrø.
  5. Steik på 200 grader, over-undervarme i ca 15 minutt, eller til rundstykka er gylne på undersida. Avkjøl på rist.

Nyt med salt eller søtt pålegg til frukost, i matpakken, som turmat, ha som tilbehør til suppemiddagen eller bruk som burgerbrød. Passe til det meste!

Hugs at eg blir veldig glad for tilbakemeldinger på oppskriftene mine! Det gleder mitt matglade hjerte å høyre fra dåkke 🙂

Ha ein fin mandagskveld!

Write a comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *

2 Comments

  1. Eilin Solberg

    Disse synes jeg ble veldig gode. Helt nøytrale -så passer med alt av pålegg. Gøy med oppskrifter som har litt andre ingredienser enn det vanlige!

    1. Ikkje sant! Perfekt med både salt og søtt pålegg 🙂 Kjekt du likte dei 😀